لوگوی کوچک دارالترجمه ایتالیایی انگلیسی ۹۷۳

دارالترجمه رسمی ۹۷۳

02188912835

آیکون موبایل دارالترجمه ایتالیایی انگلیسی ۹۷۳

ثبت سفارش ترجمه در دارالترجمه رسمی ۹۷۳

سفارش ترجمه

فهرست مطالب

درصورتی‌که برای اولین با می‌خواهید اقدام به سفارش ترجمه نمایید. ما در این بخش به‌صورت خلاصه آموزش ارسال درخواست را در کمترین زمان ممکن به شما عزیزان ارائه خواهیم داد. لازم به ذکر است پس از مطالعه این بخش می‌توانید از طریق لینک زیر درخواست خود را ارسال نمایید.

ارسال درخواست سفارش ترجمه

چگونه می‌توان اقدام به سفارش ترجمه کرد؟

اگر می‌خواهد برای ترجمه انواع متون و مدارک خود در یک دارالترجمه اقدام به سفارش یک ترجمه حرفه‌ای نمایید کافی است با ما همراه باشید تا نحوه سفارش ترجمه را به شما آموزش دهیم.

تنها با یک تماس یا ارسال پیام واتساپ شما با دارالترجمه رسمی ۹۷۳ در ارتباط خواهید بود. پس از ورود و مشاوره در مورد مدارک مورد نظر برای ترجمه می‌توانید پیش فاکتور سفارش را از مشاورین ما دریافت کنید. کارشناسان و پشتیبانی دفتر ترجمه رسمی ۹۷۳ برای پیگیری و هماهنگی با شما در تماس خواهند بود. تمامی هزینه‌های ترجمه رسمی بر اساس تعرفه مصوب اداره مترجمان محاسبه و به شما اعلام می‌شود.
برای سرعت در انجام ترجمه و سهولت، عکس یا اسکن مدارک را از طریق واتس‌اپ برای ما ارسال کنید. پس از شروع فرآیند ترجمه می‌توانید با هماهنگی تیم پشتیبانی مدارک مورد نیاز را برای تحویل به پیک معتمد دفتر ترجمه رسمی ۹۷۳ آماده کنید. نماینده معتمد از طرف دفتر ترجمه به آدرس شما مراجعه خواهد نمود و پس از ارائه کارت شناسایی معتبر، اقدام به دریافت مدارک شما خواهد نمود. سپس رسید دریافت مدارک را به شما تحویل داده و مدارک را به دفتر ترجمه رسمی ۹۷۳ خواهند رساند. البته در صورت تمایل می‌توانید حضورا اسناد و مدارک را به دفتر ترجمه رسمی ۹۷۳ تحویل دهید.

نکته 1: از طریق پیامک اطلاع رسانی خواهیم کرد.

نکته 2: برای این منظور و سهولت با ما در تماس باشید.

قیمت ترجمه به چه صورت است؟

لازم به ذکر است پس از ارسال درخواست در کمترین زمان ممکن کارشناس ترجمه بر اساس متن و یا درخواست شما هم برای ترجمه‌های رسمی و هم تخصصی هزینه و زمان را در تمامی زبان‌های تحت پوشش دارالترجمه رسمی ۹۷۳ به شما عزیزان اعلام خواهد کرد. قیمت ترجمه‌های تخصصی با ترجمه‌های رسمی کاملاً متفاوت است. از طرفی بد نیست بدانید در برخی درخواست‌های فوری ممکن است هزینه اعلامی متفاوت باشد. لازم به ذکر است درصورتی‌که می‌خواهید به‌صورت تلفنی اقدام به استعلام قیمت نمایید می‌توانید از طرق شماره‌های درج‌شده در سایت با ما در ارتباط باشید.

سفارش ترجمه حرفه‌ای

برخی از متون ممکن است به حدی تخصصی باشد که نیاز باشد توسط یک مترجم حرفه‌ای ترجمه شود. ترجمه‌های حرفه‌ای تنها برای زبان انگلیسی نیست بلکه تمامی زبان‌های غیر انگلیسی را نیز شامل می‌شود. در ترجمه‌های حرفه‌ای ضمانت کیفیت خدمات باعث می‌شود تا رضایت واقعی شما عزیزان دوچندان شود.

چرا سفارش ترجمه اهمیت بالایی دارد؟

اگر از راه دور نیاز به سفارش ترجمه دارید مسلماً شاید نتوانید در ساعات اداری با کارشناسان ترجمه تماس بگیرید. ما برای آن دسته از عزیزانی که از راه دور اقدام به سفارش می‌نمایند 3 راه‌کار اصلی داریم. راه‌کار اول گفتگو 24 ساعته و رایگان از طریق بخش گفتگوی آنلاین با کارشناسان. راهکار دوم تماس با شماره تلفن همراه کارشناسان و از همه مهم‌تر ارسال درخواست از بالای همین صفحه از طریق تیکت که مهم‌ترین راهکار بوده و باعث خواهد شد در کمتر از چند دقیقه هزینه و زمان واقعی را دریافت نمایید.

در حال حاضر دارالترجمه رسمی ۹۷۳ خدمات ترجمه شفاهی و ترجمه کتبی بیش از ۶۰ زبان و گویش را به‌صورت کاملاً تخصصی و با بالاترین کیفیت ارائه می‌نماید.