لوگوی کوچک دارالترجمه ایتالیایی انگلیسی ۹۷۳

دارالترجمه رسمی ۹۷۳

02188912835

آیکون موبایل دارالترجمه ایتالیایی انگلیسی ۹۷۳
خدمات دارالترجمه ۹۷۳

خدمات دارالترجمه رسمی ۹۷۳

ترجمه مدارک توسط مترجمین رسمی قوه قضائیه روی سربرگ رسمی دفتر ترجمه

اخذ تأییدیه قوه قضائیه و وزارت امور خارجه

اخذ تأییدیه سفارت‌ها در صورت نیاز

اخذ تأییدیه وزرات‌خانه‌ها و سازمان‌های مربوطه

سوالاتی در خصوص خدمات دارالترجمه رسمی

در خصوص مشاوره رایگان ترجمه رسمی اسناد و مدارک خود می‌توانید با یکی از شماره‌های تلفن همراه (ارتباط در واتساپ) 09023574330 – 09127079710   و یا تلفن‌های ثابت:  021-88018516     –      021-88332702     تماس داشته باشید. 

برای سهولت در انجام کار و همین طور کاهش هزینه های رفت و آمد به سه طریق می توانید مدارک خود را برای ترجمه رسمی برای ما ارسال کنید:

ارسال از طریق شبکه های اجتماعی مثل واتس آپ و تلگرام
ارسال اسکن واضح مدارک ( فقط برای ترجمه رسمی )
تحویل حضوری به آدرس دارالترجمه

با توجه به تعداد بالای مترجمین دارالترجمه و پیگیری و مدیریت ترجمه ها این زمان برای زبان انگلیسی بین ۱ تا ۲ روز کاری و در صورتی که نیاز به تاییدات دادگستری و امورخارجه داشته باشید بین ۲ تا ۳ روز کاری به زمان ترجمه اسناد و مدارک شما اضافه خواهد شد.

برای زبان های به غیر از انگلیسی این زمان بین ۴ تا ۱۵ روز کاری می باشد که با توجه به نیاز مشتریان در سریع ترین زمان ممکن روند ترجمه رسمی انجام خواهد شد.

برای اطلاع از قیمت ترجمه مدارک که بر اساس نرخ نامه رسمی کانون مترجمین در سال ۱۴۰۰ تنظیم شده و آخرین بروزرسانی آن مربوط به سال ۱۴۰۰ است روی لینک زیر کلیک کنید.

تعرفه ترجمه اسناد و مدارک رسمی

در دارالترجمه رسمی۹۷۳، شما می‌توانید سفارش ترجمه رسمی مدارک خود را برای تمامی زبان ها شامل انگلیسی، ترکی استانبولی، آلمانی، ایتالیایی، فرانسوی، عربی، روسی، چینی، ارمنی و … بر اساس تعرفه رسمی کانون مترجمان رسمی ایران، سفارش دهید.

خیر. اگر ساکن شهری غیر از تهران هستید می توانید از طریق پست مدارک خود را برای ما ارسال کنید. پس از انجام ترجمه، مدارک را از طریق پست برای شما باز میگردانیم، برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص آدرس و کد پستی به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.

خدمات دارالترجمه رسمی ۹۷۳
مراحل ترجمه، دارالترجمه ایتالیایی انگلیسی ۹۷۳

ثبت سفارش ترجمه رسمی

تنها با یک تماس یا ارسال پیام واتساپ شما با دارالترجمه رسمی ۹۷۳ در ارتباط خواهید بود. پس از ورود و مشاوره در مورد مدارک مورد نظر برای ترجمه می‌توانید پیش فاکتور سفارش را از مشاورین ما دریافت کنید. کارشناسان و پشتیبانی دفتر ترجمه رسمی ۹۷۳ برای پیگیری و هماهنگی با شما در تماس خواهند بود. تمامی هزینه‌های ترجمه رسمی بر اساس تعرفه مصوب اداره مترجمان محاسبه و به شما اعلام می‌شود.

نقشه، دارالترجمه ایتالیایی انگلیسی ۹۷۳

دریافت رایگان مدارک

برای سرعت در انجام ترجمه و سهولت، عکس یا اسکن مدارک را از طریق واتس‌اپ برای ما ارسال کنید. پس از شروع فرآیند ترجمه می‌توانید با هماهنگی تیم پشتیبانی مدارک مورد نیاز را برای تحویل به پیک معتمد دفتر ترجمه رسمی ۹۷۳ آماده کنید. نماینده معتمد از طرف دفتر ترجمه به آدرس شما مراجعه خواهد نمود و پس از ارائه کارت شناسایی معتبر، اقدام به دریافت مدارک شما خواهد نمود. سپس رسید دریافت مدارک را به شما تحویل داده و مدارک را به دفتر ترجمه رسمی ۹۷۳ خواهند رساند. البته در صورت تمایل می‌توانید حضورا اسناد و مدارک را به دفتر ترجمه رسمی ۹۷۳ تحویل دهید.

معتبر، دارالترجمه ایتالیایی انگلیسی ۹۷۳

ترجمه مدارک توسط مترجم رسمی قوه قضائیه

سفارش شما با ارسال اسکن مدارک به کارشناسان مجرب دارالترجمه رسمی ۹۷۳ آغاز شده است و در اين مرحله اصل اسناد و مدارک شما نیز در اختیار مترجم رسمی قرار خواهد گرفت تا طبق برنامه زمانبندی، ترجمه آن‌ها را در زمان مقرر آماده نماید. پس از این مرحله در صورتی که سفارش شما نیاز به دریافت تاییدیه‌های دادگستری، وزارت امور خارجه و امور سفارتی کشور مورد نظر شما داشته باشد.
ارسال ترجمه، دارالترجمه ایتالیایی انگلیسی ۹۷۳

ارسال مدارک و ترجمه‌ها

آخرین مرحله، تحویل مدارک به همراه ترجمه رسمی آن به محل سکونت شماست. اين خدمت نيز مانند دريافت مدارک رایگان بوده و توسط نماینده معتمد دارالترجمه رسمی ۹۷۳، پس از تماس و هماهنگي جهت تحويل مدارک به شما مراجعه خواهند نمود. تمامی مراحل این فرآیند، سریع، با حداکثر دقت و بر اساس نرخ نامه مصوب انجام می‌گردد و تیم‌ پشتیبانی و دفتر ترجمه رسمی ۹۷۳ آماده پاسخگویی به شما خواهند بود.