سوالات متداول دارالترجمه

سوالات متداول دارالترجمه ایتالیایی انگلیسی ۹۷۳

در این بخش به سوالات متداول دارالترجمه که پرسیده می شوند پاسخ داده ایم اگر سوالا بیشتری دارید خوشحال می شویم صدای شما را بشنویم. 

سوالات متداول دارالترجمه

در خصوص مشاوره رایگان ترجمه رسمی اسناد و مدارک خود می‌توانید با یکی از شماره‌های تلفن همراه (ارتباط در واتساپ) 09023574330 – 09127079710   و یا تلفن‌های ثابت:  021-88018516     –      021-88332702     تماس داشته باشید. 

برای سهولت در انجام کار و همین طور کاهش هزینه های رفت و آمد به سه طریق می توانید مدارک خود را برای ترجمه رسمی برای ما ارسال کنید:

ارسال از طریق شبکه های اجتماعی مثل واتس آپ و تلگرام
ارسال اسکن واضح مدارک ( فقط برای ترجمه رسمی )
تحویل حضوری به آدرس دارالترجمه

با توجه به تعداد بالای مترجمین دارالترجمه و پیگیری و مدیریت ترجمه ها این زمان برای زبان انگلیسی بین ۱ تا ۲ روز کاری و در صورتی که نیاز به تاییدات دادگستری و امورخارجه داشته باشید بین ۲ تا ۳ روز کاری به زمان ترجمه اسناد و مدارک شما اضافه خواهد شد.

برای زبان های به غیر از انگلیسی این زمان بین ۴ تا ۱۵ روز کاری می باشد که با توجه به نیاز مشتریان در سریع ترین زمان ممکن روند ترجمه رسمی انجام خواهد شد.

برای اطلاع از قیمت ترجمه مدارک که بر اساس نرخ نامه رسمی کانون مترجمین در سال ۱۴۰۰ تنظیم شده و آخرین بروزرسانی آن مربوط به سال ۱۴۰۰ است روی لینک زیر کلیک کنید.

تعرفه ترجمه اسناد و مدارک رسمی

در دارالترجمه رسمی 973، شما می‌توانید سفارش ترجمه رسمی مدارک خود را برای تمامی زبان ها شامل انگلیسی، ترکی استانبولی، آلمانی، ایتالیایی، فرانسوی، عربی، روسی، چینی، ارمنی و … بر اساس تعرفه رسمی کانون مترجمان رسمی ایران، سفارش دهید.

خیر. اگر ساکن شهری غیر از تهران هستید می توانید از طریق پست مدارک خود را برای ما ارسال کنید. پس از انجام ترجمه، مدارک را از طریق پست برای شما باز میگردانیم، برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص آدرس و کد پستی به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.

لوگوی دارالترجمه ایتالیایی انگلیسی ۹۷۳
سوالات متداول دارالترجمه

اگر در قسمت سوالات متداول دارالترجمه نتوانستید پاسخی برای پرسش خود بیابید لطفا با ما تماس بگیرید.

دارالترجمه رسمی ۹۷۳ با بیش از یک دهه فعالیت، ارائه دهنده خدمات حرفه‌ای ترجمه رسمی اسناد و مدارک شخصی و هویتی، مدارک تحصیلی، مدارک پزشکی، انواع گواهی‌ها و همچنین مدارک شرکتی، به صورت تخصصی به همه زبان‌ها به همراه اخذ تائیدیه‌های دادگستری، امور خارجه و دانشگاه‌ها و سایر سازمان‌های دولتی، در کمترین زمان ممکن است.